Grup Alsina
#IoTCAT2021 2021: Reforcem el valor de l'aliança
Repte 4. Servei Alsina In-touch
Objectiu del repte
L’objectiu del repte és oferir un servei de teleassistència mitjançant la tecnologia de realitat augmentada als clients del Grup Alsina.
Descripció del repte
Encofrats Alsina realitza assessoraments presencials als seus clients sense costos afegits. Fruit de la crisi sanitària causada per la COVID-19, molts dels desplaçaments a les obres i a les plantes del grup no van ser possible degut a les restriccions de mobilitat imposades. És en aquest context quan Encofrats Alsina adquireix unes ulleres de realitat augmentada per ajudar els seus operaris a realitzar accions de supervisió en remot de la plantes del grup.
Fruit dels bons resultats que els ha donat aquesta nova eina, a dia d’avui l’empresa es planteja incorporar aquesta solució per donar servei de teleassistència als seus clients finals.
Ampliar l’ús actual de les ulleres de realitat augmentada per oferir serveis de teleassistència als operaris que munten infraestructures i encofrats i, a la vegada, reduir els costos de desplaçament dels tècnics del grup.
Sistema de videoconferència basat en tècniques de realitat augmentada.
Paraules clau
Solucions proposades
Arca. és una enginyeria, desenvolupadora i integradora de solucions tecnològiques dedicada a la gestió integral de xarxes de telecomunicacions i a la innovació en les operacions de negoci amb focus en...
Integral és una empresa vinculada a l’àmbit de l’enginyeria de productes, disposant de tot un conjunt d’aplicacions per assistir al desenvolupament i la servicialització de productes intel·ligents i c...
Compartir: