Skip to main content

Cookie settings

We use cookies to ensure the basic functionalities of the website and to enhance your online experience. You can configure and accept the use of the cookies, and modify your consent options, at any time.

Essential

Preferences

Analytics and statistics

Marketing

Repte 4. Servei Alsina In-touch

Goal of the challenge

L’objectiu del repte és oferir un servei de teleassistència mitjançant la tecnologia de realitat augmentada als clients del Grup Alsina. 

Challenge's description

Encofrats Alsina realitza assessoraments presencials als seus clients sense costos afegits. Fruit de la crisi sanitària causada per la COVID-19, molts dels desplaçaments a les obres i a les plantes del grup no van ser possible degut a les restriccions de mobilitat imposades. És en aquest context quan Encofrats Alsina adquireix unes ulleres de realitat augmentada per ajudar els seus operaris a realitzar accions de supervisió en remot de la plantes del grup.

Fruit dels bons resultats que els ha donat aquesta nova eina, a dia d’avui l’empresa es planteja incorporar aquesta solució per donar servei de teleassistència als seus clients finals.

Ampliar l’ús actual de les ulleres de realitat augmentada per oferir serveis de teleassistència als operaris que munten infraestructures i encofrats i, a la vegada, reduir els costos de desplaçament dels tècnics del grup.

Sistema de videoconferència basat en tècniques de realitat augmentada.

  

Keywords

Teleassistència, Realitat Augmentada, COVID-19

2 solutions

Confirm

Please log in

The password is too short.

Share