Skip to main content

Cookie settings

We use cookies to ensure the basic functionalities of the website and to enhance your online experience. You can configure and accept the use of the cookies, and modify your consent options, at any time.

Essential

Preferences

Analytics and statistics

Marketing

Repte 6. L’atenció no presencial i l’IoT

Goal of the challenge

Incorporació d’eines tecnològiques als hospitals per a dur a terme visites mèdiques de pacients i monitorització d’aquests de forma remota.

Challenge's description

Situació actual

Les malalties cròniques són el problema de salut més freqüent a Catalunya.

Molts problemes de salut s’associen a factors de risc modificables: el tabaquisme, l’alimentació i l’activitat física per exemple.

Als hospitals es realitzen determinades activitats de baixa complexitat que requereixen d’estructures d’alt cost.

Les solucions que van donar resposta a les necessitats de la pandèmia s’estan esvaint i estem tornant als models d’atenció presencial clàssics. 

Situació desitjada

L’atenció sanitària ha de donar-se en el lloc i forma més adequada pel pacient, sigui a l’hospital, en un centre d’atenció primària o a casa.

La telemonitorització, els weaerables, les plataformes per fer atenció no presencial són eines tecnològiques que hem d’incorporar per garantir l’accessibilitat de forma sostenible.

Les solucions han de ser de procés, incloent les activitats administratives i de suport associades a la pràctica clínica.

Requeriments específics / tècnics el repte a destacar 

S’ha de fer un bon anàlisi de costos a llarg termini de la solució.

S’ha de dissenyar una arquitectura tecnològica sostenible

Confirm

Please log in

The password is too short.

Share