Vés al contingut principal

Configuració de les galetes

Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.

Essencials

Preferències

Analítiques i estadístiques

Màrqueting

Repte 7. Subproductes de la fruita

Objectiu del repte

Trobar nous subproductes derivats de la fruita

Existeix una important quantitat de fruita que no es pot distribuir als mercats a causa de defectes en la pell, punt de maduració, etc. El compromís de l’empresa és reduir el malbaratament alimentari, incrementant el valor del producte (per tant, també dels subproductes) i reduint la petjada de CO2, especialment el consum energètic.

Descripció del repte

Situació actual

Els subproductes de la fruita no comercialitzables en fresc avui dia són: fruita a daus (per macedònies), cremogenats, sucs i compostatge segons el defecte. 

Situació desitjada

Estudiar les qualitats nutritives del producte perquè, com a aliment com a matèria primera, es pugui obtenir un producte rendible a partir d’un cost energètic baix.

És molt important que les propostes de subproductes contribueixin a la seguretat alimentaria (especialment pel que fa a l’accés als aliments per a tothom), siguin favorables a la reducció de la petjada de CO2 i hídrica i, en general, que estiguin alineats amb els principis de responsabilitat social corporativa de l’empresa. 

Requeriments específics / tècnics el repte a destacar 

Si la segregació de la fruita es pot plantejar al camp o en les fases inicials de post collita, es podrien reduir costos i impacte mediambiental, ja que s’estan aplicant a la fruita per consum en fresc, però que no serien potser necessaris per a aquests productes.

Confirmar

Si us plau, inicia la sessió

La contrasenya és massa curta.

Compartir