Skip to main content

Cookie settings

We use cookies to ensure the basic functionalities of the website and to enhance your online experience. You can configure and accept the use of the cookies, and modify your consent options, at any time.

Essential

Preferences

Analytics and statistics

Marketing

Repte 2. Desenvolupar un AGV per al sector de la indústria pesada

Goal of the challenge

Desenvolupar un AGV per al sector de la indústria pesada i/o automatitzar el vehicle de transport dels semi-productes de CELSA.

Challenge's description

El transport intern de CELSA Barcelona es duu a terme amb maquinaria molt pesada, ja que els productes que es treballen i transporten són de gran tonatge. 

El primer cas consisteix en desenvolupar o automatitzar el transport intern de les “barques”  (capses metàl·liques) des d’un punt A a un punt B. El punt A es troba sota el  tren de laminació, on es recullen escapçadures de les cisalles, i el punt B és on es descarreguen aquests per acumular-los per al seu reciclatge.

El transport d’aquestes barques consisteix en unes carretilles tipus “toro” que es desplacen  fins al punt A quan es troben gairebé plenes. Els espais pels quals es desplacen són bastant complexos, tancats, amb poca connectivitat i amb brutícia al terra i a l’ambient. El pes aproximat que es desplaça es de 3 a 5 tones. 

El segon cas consisteix en desenvolupar o automatitzar el transport intern dels productes  anomenats Beam Blanks. Aquests desplaçaments es realitzen mitjançant una capçalera tractora que agafa una plataforma amb diferents rodes i que porta sobre seu unes  150-200 tones de producte. 

La capçalera tractora té una ubicació per enganxar-se a la plataforma i la transporta per fora de les plantes, des de l’evacuació de l’acereria fins que arriba al magatzem de la laminació de  perfils.

CELSA Barcelona està interessat en automatitzar algun dels dos processos de transport logístic intern mitjançant l’automatització dels sistemes actuals per poder desplaçar-se  autònomament o desenvolupar un AGV capaç de realitzar les mateixes tasques.

El primer cas és un sistema que transporta poques tones i es podrien reduir, augmentant la freqüència de la recollida de les barques, però es desplaça per sota de la maquinària pesada  i dificulta la seva comunicació des del sistema cap qualsevol servidor extern. 

El segon cas és un sistema que transporta moltes tones i és més viable l’automatització del vehicle que desenvolupar una AGV capaç de transportar les 200 tones. 

L’empresa candidata haurà de demostrar experiència en el sector industrial pesat per la  situació en la qual haurà de conviure el vehicle.


Keywords

AGV

1 solution

Confirm

Please log in

The password is too short.

Share